Postęp prac nad aktualizacją silnika gry

Unreal Engine 3.5 i ujednolicenie wersji PC i konsolowych


Aktualizacja silnika ma nastąpić już za kilka miesięcy. Już na początku roku mają ruszyć testy OTW. Zgodnie z planem firmy udostępnienie tej samej wersji dla wszystkich platform na marzec/kwiecień 2019.

Gracze nie zobaczą żadnych zmian wizualnych, ponieważ to tylko migracja do nowszej wersji silnika. Unreal Engine 3.5 jest 64 bitowy i powinien lepiej wykorzystać możliwości nowszego sprzętu.

Prace nad wersjami konsolowymi zabierają teraz deweloperom więcej czasu. Certyfikacja gier dla obu konsol opóźni także debiut nowej wersji silnika.

Dopiero od tego momentu będą możliwe aktualizacje ingerujące bardziej w kod gry. Przeniesienie gry do Unreal Engine 4 wymagałoby od deweloperów napisanie gry od nowa, jako że nie da się przenieść nic poza assetami do nowej wersji silnika. 

Pełna wersja artykułu po angielsku w linku poniżej.